Nu är det ett halvår kvar till julafton. Då kom jag på att jag glömde visa förra årets julklapp från Eva-Lena. En diamond painting med en liten julalvsflicka. Jag älskar julen så nästan alla tavlor hon gjort till mig har jultema. Och hänger uppe året om.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar